p. 02 761 4330

Vikailmoituksen tekeminen havaitusta viasta tai vauriosta on jokaisen asukkaan velvollisuus, jonka laiminlyönti voi johtaa korvausvastuuseen. Tehdessäsi ilmoitusta kuvaile vika mahdolisimman tarkkaan. Lamppujen vaihdosta ja hankkimisesta asukkaat huolehtivat itse.

Kun huoltomies tulee korjaamaan asunnossa olevaa vikaa, hän soittaa ensin ovikelloa. Jos ketään ei ole kotona, hän käyttää yleisavainta. Mikäli sinulla on lemmikki/lemmikkejä, ilmoita siitä vikailmoituksen yhteydessä, jotta huoltomies tietää varautua asiaan. Korjauskäynnistä jätetään aina tieto asuntoosi.

Ilmoita aina, kun

• asunnossasi on liian kuuma tai kylmä
• ovet ja ikkunat eivät sulkeudu kunnolla
• huomaat puutteita ilmastoinnissa
• ikkunat huurtuvat tai jäätyvät
• jokin laite on rikki
• hana, Wc-allas tms. vuotaa
• viemäri ei vedä
• asunnossa on sinne kuulumattomia hajuja
• olet hiemankaan epävarma jonkin asian/laitteen toiminnan suhteen


Tee vikailmoitus

Tutustu ennen vikailmoituksen lähettämistä asumisoppaaseen.

Mikäli huolto-ohjeista ei löytynyt ratkaisua ongelmaasi, oheisella lomakkeella voit jättää vikailmoituksen. Täytä kaikki lomakkeen kentät huolella ja paina lopuksi Lähetä-painiketta. Vika tullaan korjaamaan normaalilla työajalla yleisavainta käyttäen. Mikäli tämä menettely ei sinulle sovi, ota yhteyttä Hulmin Huoltoon ja sovi asiasta.

  • Kirjoita vikailmoitus tähän
  • Syötä ylläolevassa kuvassa näkyvä tunnistekoodi.